چقدر بدم میاد که هم کشیکیم از زیر کار در رو و بنداز باشه
ک خب منم دگ یاد گرفتم و تو اینجور موارد رودربایستی ندارم با کسی
مرتیکه فکر کرده اون هر چی بگه من میگم باشه چشم