💩💩💩 تو داخلی
آخر هفته ای ک میتونست برام آرامش بخش باشه کوفتم شد
یه استاد هماتو داریم سوال میپرسه تو حتی کتابم جلوش باز کنی از روش بخونی جوابتو قبول نمیکنه و میگه اشتباهه
امروز پرسیده یه خانوم 50 ساله اومده با ضایعات لیتیک استخوانی...چیکارش میکنین؟؟؟
بچه ها جواب هایی دادن منم گفتم میپرسیم درد های استخوانی داره یا نه و crab رو بررسی میکنیم و یکی از تشخیص افتراقی هامون مولتیپل میلوما هستش
برگشته به من با یه لحن بد و مخصوص خودش میگه:
مییییپرسی درد دااره یا نهههه؟؟؟؟
خب مریض درد داشته ک رفته گرافی گرفته و ضایعات رو توش دیدیم دیگهههه
همینجوری ک نرفته گرافی بگیره و یه دور اونجا منو شست
نیم ساعت بعدش در حالی ک همچنان تو راهرو ها دنبالشیم و از جواب هامون طبق معمول راضی نبود اومد مثلا راهنماییمون کنه و گفت: یعنی اصصصلا براتون مهم نیس که مریض درررد داااره یااا نهههه؟؟؟؟
حالا اگه من اونجا بهش میگفتم نیم ساعت پیش همینو گفتم و تو منو شستی باز منو میشست و قبول نمیکرد
اخرا یه سوالی پرسید ک اصن الکتروفورز پروتیین های سرم یعنی چی؟؟؟؟
این پسره ی احمق لال نشده ی هم گروهیم برگشت گفت یعنی بررسی پروتیین های زنجیره های هموگلوبین😐😐😐😐😐😐😐😐😐 اینو ک گفت دیگه اتند دیوانه شد رم کرد و گفتش شنبه باز ازتون سوال میپرسم ثای به حالتون اگر بلد نباشین همتونو تجدید بخش میکنم و شوخی ندارم با کسی
قبل این هم دوست دختره همین پسره برگشته میگه توPBS دنبال پلاسما سل ها میگردیم😐😐😐😐😐
حالا من خودمم خیلی درس خون میستم ولی میدونم ک پلاسما سل توی BMA دیده میشه😐😐
یا مثلا خودش داره میگه پروتیین های«سرم»..بعد تو میگی یانی پروتیین های هموگلوبین؟؟؟😐😐 واقعا چی تو ذهنشون میگذره؟؟؟؟؟؟
و من الان بخاطر این تهدید به تجدید بخش خیلی حالم خرابه
ازونورم رزیدنت بخس یه ادم مسخره و به درد نخور بی سواد که اونم به حرفای استاد جو میده و میگه حتما بخونین وگرنه میندازه و شوخی نداره و برین تو بخش بشینین و ازین حرفا
اصن اعصابم به قدری داغونه
ک خب یه مسئله ی دیگه سر بی شخصیت بودن این پسره همگروهیم افتاد که وقتی داشتم میرفتم خلاصه پرونده ی مریض اون رو بنویسم اشک تو چشمام جمع شده بود از میزان عصبی بودن و فشاری ک بهم وارد شده بود
الان هم تو جاده م همسر گفت حالم خوب نیس این اخر هفته میخوام ببینمت و قراره امشب رو خونه احمد اقا باشیم(خودش نیست و خونه ش خالیه)
مثلا دارم میرم ک اونو اروم کنم ولی شدیدا نیاز دارم یکی دیگه خودم رو اروم کنه
کاش اسما رو داشتم پیشم الان... اینجور مواقع خوب بهم قوت قلب میده