رفتم دکتر زنان

گفتم پاپ اسمیر هم ازم بگیره

معاینه هم کرد گفتش یه فول نس سمت راست هستش

سونو TVS نوشت

اول رفتم ازمایشم رو دادم ازمایشگاه

بعد اومدم ببینم سونو بهم نوبت میده؟ گفتش برو ساعت 6 بیا.یعنی یک ساعت و ربع بعد  :||

هیچی دگ...منم رفتم یه چرخکی تو بازار بزنم که همین چرخک 500 تومن ناقابل خرج گذاشت رو دستم  :||  ولی احساس رضایت میکنم  :)

یه سوشرت ساده خریدم 138

یه تیشرت خوشگل خریدم 95

یدونه هم عطر خریدم GIVENCHY  ANGE LE SECRET بوی خوبی داشت  :)  تقریبا شبیه  VERY SEXY ک قبلا گرفتم.البته ک به اون نمیرسه ولی خب خوشم اومد.از ECLAT هم بدم نیومد ولی خب اینو بیشتر خوشم اومد 15 سی سی گرفتم با ظرفش شد 237  :||

یدونه هم ذرت مکزیکی خوردم اونم شد 20  :)))

دگ گفتم تا حسابم خالی نشده بیام مطب بشینم  ://

ولی دکتر زنان چقدر گرون گرفت واسه پاپ اسمیر😒 ویزیتش شد 85 تومن پاپ اسمیر شد 80 تومن  :||

تازه محیط مطبشم جالب نبود...انتظار داشتم یخرده فضای مطبش قشنگ تر باشه!!