بالاخره گیرم انداخت!


وقتی هم من هم صالحه زیر سرمیم
اسما هم مریضه ولی اون سرم نزد
لعنت به اومیکرون
یجوووری سرعت انتقالش زیاده ک تو این دو روز گذشته مصف بیمارستان علامتدار شدن
ایشالا ک مورتالیتی نده فقط
+ نوشته شده در دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت 19:34 توسط Gozal
|