علایمم کمتر شده به نسبت
ولی گلودرد خیلی شدیدی دارم
تب و سردردهای گهگاهی
سرفه هام ولی بیشتر شده
تنها چیزی ک خدا رو شکر میکنم ک رفته بدن درده...حس خیلی بدی بود لامصب..ـانگار هر لحظه زیر چرخ گوشت باشم
+ نوشته شده در سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت 9:0 توسط Gozal
|