علایمم کمتر شده به نسبت

ولی گلودرد خیلی شدیدی دارم

تب و سردردهای گهگاهی

سرفه هام ولی بیشتر شده

تنها چیزی ک خدا رو شکر میکنم ک رفته بدن درده...حس خیلی بدی بود لامصب..ـانگار هر لحظه زیر چرخ گوشت باشم