مشکل جدید و اساسی
از وقتی امیکرون گرفتم کلا خوابم مختل شده!
سیستم بدن من اینجوریه ک اگه زیاد در حالت درازکش و استراحت باشم سردرد بدی میگیرم و خب این مدت هم ک جون نداشتم کاری کنم و خلاصه بگم ک تو این چند روز بدنم یجووووری میشه ک نمیتونم توصیف کنم و یه حالت بدیه ک خیلی بیقرارم میکنه!! نمیدونم اسمش چیه ولی هر چی ک هست اروم و قرار رو ازم گرفته و حتی مشکل خواب هم پیدا کردم
حتی الانم ک دارم اینو مینویسم اروم و قرار ندارم و هی سرجا میشینم و دراز میکشم ث ب دست و پاهام دست میکشم!!
حتی نمیدونم چ دارویی براش بخورم ک بهتر شم چون اصن مکانیسم ایجادشو نمیدونم چیه!!
ذاتا الان برای خواب مشکلی ندارم و اگر حالت قبلم بود میتونستم بخوابم چون هم صبح ساعت6 بیدار شدم هم ظهر نخوابیدم ولی بخاطر این حسی ک دارم دارم دییییوووونه میشممممممم
واااقعا نمیدونم چیکار کنم
عصر دوش گرفتم فایده ای نداشت
با هوای سرد کممممی بهتر میشه ولی خب با وجود باز بودن کامل پنجره انگار نه انگار هوای بیرون یخه و داره بارون میاد!!
البته ک صالحه اومد و شوفاژ رو روشن کرد و الان کمش کردم ولی باااززممممم...دارو دیوووونه میشم
سردرد خیلی افتضاحه
خیلی خیلی افتضاحه
حاضرم یک هفته ی تمام اوم بدن درد لعنتی اومیکرون رو تحمل کنم ولی این سردرد مسخره رو نداشته باشم
دام میخواد داااددد بزنم و گریه کنم
گاد کیل می
خیلی حس بدیه
ادم واسه دشمنشم همچین حسی نمیخواد!!
به قول صالحه...
بیمارستان نزدیکه...(بخش روان منظورشه)