چه وضعشه خو؟؟🥺🥺
سر صبح بیدار شدم اهنگ مثلا شاد گذاشتم برا خودم(البته با هنذزفری) رفتم توییتر یه چرخی بزنم چارتا جوک بخونم دلم شادتر شه اول که همش در مورد ناموس و غیرت و اتفاق اخیر بود که برعکس دلم گرفت که خب رفتم توییتای فیروزشاپ رو خوندم و من چققدررر قلبی قلبی و چشام اشکی شد با خوندن توییتاش🥺🥺
خییلییی خوب مینویسه🥺🥺
(ما شامپو بچه تولید کردیم که یوقت اشک شمارو نبینیم؛ اونوقت بعضیاتون میاید تو حموم گریه میکنید، نمیگید ما دق میکنیم؟)
قشنگ ترینش این بود ک پین کرده🥺🥺🥺
+ نوشته شده در دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت 8:19 توسط Gozal
|