دلم برای بی پرده نوشتن از غصه هام تنگ شده
ولی متاسفانه دستم به نوشتن نمیره
شاید اگر مینوشتم بهتر میتونستم کنار بیام با شرایط
+ نوشته شده در جمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت 21:52 توسط Gozal
|
دلم برای بی پرده نوشتن از غصه هام تنگ شده
ولی متاسفانه دستم به نوشتن نمیره
شاید اگر مینوشتم بهتر میتونستم کنار بیام با شرایط