بالاخره منم دفاع کردم!!!

ولی الان اومدم پست بذارم و بگم ک خیلی عصبیم

خیلی خسته م

خیلی دلم پره

خیلی گریه دارم

ولی هیچکدومو نمیتونم ابراز کنم

این خنده های من همش دروغه