
بالاخره منم دفاع کردم!!!
ولی الان اومدم پست بذارم و بگم ک خیلی عصبیم
خیلی خسته م
خیلی دلم پره
خیلی گریه دارم
ولی هیچکدومو نمیتونم ابراز کنم
این خنده های من همش دروغه
+ نوشته شده در دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ ساعت 14:47 توسط Gozal
|

بالاخره منم دفاع کردم!!!
ولی الان اومدم پست بذارم و بگم ک خیلی عصبیم
خیلی خسته م
خیلی دلم پره
خیلی گریه دارم
ولی هیچکدومو نمیتونم ابراز کنم
این خنده های من همش دروغه