متاسفانه مسئول امور فارغ التحصیلان ک باید ادامه ی کارای تسویه حسابم رو انجام بده علاوه بر اینکه بچه ها میگن خیلی لاک پشتی کار میکنه این روزا مریض هم شده و امروز کلا نیومده بود :||||
دیروزم دیر اومد و تا جایی ک من دیدم مشغول خوش و بش بود تا انجام وظایفش!!! -__-
اونکه کاراشو انجام بده بعدش باید تحویل بده به محمدی نامی ک نمیدونم کیه و ظاهرا اون اطلاعاتم رو واسه وزارت میفرسته
وزارتم یکی دو روز طول میکشه تا کارت نظامم بیاد و بعدش باید اقدام کنم واسه اعزام مستقیم
الان ک خوابگام
فردا میرم خونه آخر هفته رو
در اصل خوابگاه رو باید شنبه تخلیه کنم حالا ببینم چی میشه
+ نوشته شده در سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت 21:36 توسط Gozal
|