متاسفانه مسئول امور فارغ التحصیلان ک باید ادامه ی کارای تسویه حسابم رو انجام بده علاوه بر اینکه بچه ها میگن خیلی لاک پشتی کار میکنه این روزا مریض هم شده و امروز کلا نیومده بود :||||

دیروزم دیر اومد و تا جایی ک من دیدم مشغول خوش و بش بود تا انجام وظایفش!!! -__-

اونکه کاراشو انجام بده بعدش باید تحویل بده به محمدی نامی ک نمیدونم کیه و ظاهرا اون اطلاعاتم رو واسه وزارت میفرسته

وزارتم یکی دو روز طول میکشه تا کارت نظامم بیاد و بعدش باید اقدام کنم واسه اعزام مستقیم

الان ک خوابگام

فردا میرم خونه آخر هفته رو

در اصل خوابگاه رو باید شنبه تخلیه کنم حالا ببینم چی میشه