خیلی حالم بده
خیلی تنهام
خیلی بی کسم
اینجا تنها جاییه ک میتونم بنویسمش
دلم میخواد بمیرم
دلم میخواد دگ نباشم
من این زندگی رو هیچوقت نخواستمش
+ نوشته شده در دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ ساعت 11:41 توسط Gozal
|
خیلی حالم بده
خیلی تنهام
خیلی بی کسم
اینجا تنها جاییه ک میتونم بنویسمش
دلم میخواد بمیرم
دلم میخواد دگ نباشم
من این زندگی رو هیچوقت نخواستمش