با زهرا و یاسمن و اسما رفتیم بیرون اون بالا و خب نگم از بارون قشنگی که میبارید :)
با اینکه تمام وجودمون خیس شد ولی واقعا چسبید :)
دوست پسر یاسمن اسمش امیرحسینه و سال بالاییمونه و خب اینم نگم که امیرحسین از همون اول از کراش های من بوده😁😁🤣🤣🤣🤣 و من هر دفعه میبینمش از خجالت آااااببب میشممم🤣🤣 چون هم کراشمه هم دوست پسر یاسمنه هم خیلی خوشحالم که اینا با همن و خیلیییی بهم میان😁😁
فردا همسر میاد....برای 4 بعداز ظهر نوبت دکتر ریه گرفتم... خدا کنه یه خیری داشته باشه و سرفه هاش بهتر بشه :(
لاک جدید خریدممم ^____^ خیلی خشنگه :))
از شنبه حضوری میشیم :)) خدا بخیر کنه مورنینگ ها و راندهای حضوری رو :))) بریم که اماده بشیم برای خاطره سازی ^_^
واااییییی خدااااا🤣🤣🤣 امروز سر مورنینگ دکتر عین از دانیال گوگولی(رزیدنت سال3) عزیزم میپرسه که درد احشایی کیسه صفرا رو کدوم عصب منتقل میکنه؟؟؟ اونم میگه یعنی چی که کدوم عصب منتقل میکنه؟؟؟ 🤣🤣🤣🤣 جرررر خوردم من اینور :))) عاشق این درس نخوندناشم :))) البته ک کسی نتونست جواب بده و اخر سر بازم از رسول عزیزم که الان رزیدنت ارشده پرسیدن و اونم تقریبا جواب داد.... چقققدررررر این پسر گله اخه :) بچه م هر سوالی میپرسن بلده :)))
کشیک قبلی یه بیمار dehiscence اومد(خودتون برین سرچ کنین یعنی چی) دانیالم انکال بود شب اومده دیدمش پرسیدم برای مورنینگ کدوم مریضو مارک میکنی؟؟ میپرسه چه مریضایی داشتین؟؟ تا گفتم dehiscence یهو پنیک کرد گفت مریض دکتر الفه؟؟؟ گفتم نمیدونم :) پرسید خانومه یا آقاس؟؟ باز گفتم نمیدونم :))) پرسید دهیسنس کجاست؟؟ اینو میدونستم😁 قبلا هرنی اومبلیکال بوده و عمل شده 11م ترخیص شده
بدو رفت از سال یک پرسید دهیسنس داشتیم؟؟ مریض دکتر الفه؟؟؟ گفتش نه مریض دکتر عین هستش
دانیالم میگه: خدارو شکررر....اگه مریض دکتر الف دهیسنس میشد هممونو دهیسنس میکرد🤣🤣🤣🤣🤣 من جرررر خوردم از خنده🤣🤣🤣🤣 بعد پرسید سر عملش کیا بودن؟؟ که خب رسول بوده و اون رزیدنت سال 2 نچسب و خودشیرین پندار
الان این عکس یه دهیسنسه برای مثال
کشیک قبلی یدونه هم بیمار ترومایی اسپلنکتومی داشتیم که اسما و یاسمن رفتن سر عملش
اسما تعریف میکنه که وسط عمل دکتر خ اومده و به دانیال و رسثل که مشغول بودن گفته کمک میخواین بیام؟یا من برم؟؟ دانیالم گفته نه شما برین خودمون اوکیش میکنیم
و خب من به این فکر کردم که واقعااا چقدر خفن و چقدر جالبه که یه نفر از شروع رزیدنتی سال یک که چیزی بلد نیس میرسه به آخر سال 3یی که به اتندش میگه شما برو خودم اوکی میکنم....بنظرم واقعا خفنه اینقدر پیشرفت
و خب هممون میدونم ک دانیال بچه ی درس خونی نیس :))) منم سر عمل تا حالا باهاش نبودم ولی اسما ک رفته میگه واقعا دستش خوبه و حساسیت به خرج میده سر عمل
سر همین اسپلنکتومی به رسول گفته تو رو خدا بذار یبار دیگه نگاش کنم :)) عزییززممم چقده گوگولیه اخه این پسر ^___^ لحن حرف زدنش رو تصور میکنم موقع این ذوق بچه مو میکنم :))
بذار اصن رونمایی کنم ازش

این مشکیه دانیال جونه ^___^
بخاطر زاویه یدوزبین یجوری افتاده😅
ابی اولی دکتر هادی سال2🥰 و ابی اونوری هم دکتر میم اتند تازه و نچسب -__-
+ نوشته شده در چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ ساعت 0:30 توسط Gozal
|